Selecteer een pagina

Leveringsvoorwaarden

Leveringsvoorwaarden

 

Hier vind je alles over bezorgen

Nadat je het product besteld hebt wil je natuurlijk zo snel mogelijk gebruikmaken van jouw bestelde product. Hieronder staan de meest gestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen staan, schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via de mail, telefoon en WhatsApp.

 

Waar bezorgen jullie en wat zijn de bezorgkosten?

Wij maken gebruik van de leverdienst van PostNL, waarmee wij zowel in Nederland als België de producten kunnen leveren. Hierbij geldt op werkdagen voor 22:00 uur besteld de volgende werkdag in huis. Het kan zijn dat door drukte of andere onvoorziene omstandigheden dit wijzigt, maar de meest actuele levertijden staan bij de producten zelf.

Wij rekenen geen bezorgkosten. Dit geldt voor zowel Nederland als België. Hierdoor kom je achteraf niet voor onvoorziene kosten te staan.

 

De track and trace code geeft aan dat de bestelling geleverd is, maar ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Vervelend om te horen! Ook bij een bedrijf als PostNL kan wel eens iets misgaan, zeker in deze drukke periode waarbij heel veel pakketjes verwerkt moeten worden! Neem contact op met onze klantenservice, zodat we een onderzoek in kunnen stellen bij PostNL. En op die manier kunnen we zo snel mogelijk achterhalen waar het pakket gebleven is. Het komt namelijk ook wel eens voor dat het pakket bij de buren bezorgd wordt.

 

Kan ik zelf een levertijd kiezen voor de levering?

Nee, dit kan helaas niet. Via de track & trace code geeft PostNL aan in welk tijdsframe het pakket bezorgd gaat worden.

 

Kan ik instructies over de bezorging doorgeven?

Helaas kunnen wij geen instructies doorgeven aan PostNL. Mocht je willen dat het bijvoorbeeld bij de buren of in de schuur afgeleverd wordt, dan kan je het beste zelf een briefje bij de deur ophangen. Wij kunnen alleen geen enkele garantie geven dat de bezorger deze taak ook opvolgt. Aangezien de bezorger uiteindelijk verantwoordelijk is, mocht een pakket onverhoopt kwijtraken.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Wij hebben geen fysieke winkel waar onze producten zijn af te halen, dus het is alleen mogelijk om het product te laten bezorgen.