Selecteer een pagina

Retourbeleid

Retourbeleid

 

Hoe retourneer ik mijn product?

Ben je toch niet zo blij met het product wat je gekocht hebt? Hieronder staan vragen die je helpen met het retourneren van het product. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem gerust contact met ons op via de mail, telefoon of via WhatsApp, we helpen je graag!

 

Wat als mijn bestelling niet voldoet aan mijn verwachtingen?

Vervelend om te horen! We hebben ons best gedaan om een zo compleet mogelijk beeld te geven van het product. Uiteraard kan je de bestelling zonder opgaaf van reden annuleren, als dit maar binnen 30 dagen na ontvangst gebeurt.

 

Ben je wel blij met het product, maar is het in slechte conditie aangekomen?

Dan zoeken we graag voor een passende oplossing! Neem contact op met onze klantenservice, dan komen we er ongetwijfeld samen uit!

 

Hoe kan ik mijn product het beste retourneren?

Mocht je de bestelling willen annuleren, dan zou het fijn zijn als je het product weer in onze verzenddoos doet. Graag met daarbij de pakbon en eventueel een kopie van het aankoopbewijs.

En als onze verzenddoos al bij het oud-papier ligt, dan is het retourneren met een eigen doos op eigen risico.

Eventueel zou je gemakkelijk bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie een verzenddoos kunnen kopen.

Vervolgens kun je de complete doos met het product, pakbon en de kopie van het aankoopbewijs gemakkelijk naar de dichtstbijzijnde PostNL locatie brengen. En vervolgens laten versturen naar ons retouradres:

 

Revahs.nl

T.a.v. retouren SHN

Twijnstraweg 15

2941BW LEKKERKERK

Nederland

Revahs.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Revahs.nl aankomen. Overweeg dus of je je zending aangetekend en verzekerd wil versturen.

De retourzending wordt, uitgezonderd van piekmomenten, door ons binnen 35 werkdagen verwerkt.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik mijn product retourneer?

Zodra het geretourneerde product door ons ontvangen is ontvang je het volledige aankoopbedrag van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.